21 Kasım 2013 Perşembe

Need for Speed: Rivals'ın Hikâyesi Konsept İle Alakasız Olmayacak

NFS: Rivals'ın kreatif direktörü Craig Sullivan oyunun hikâyesi hakkında şunları söyledi:

"E3 fragmanımızı gördüyseniz oyunun hikâyesini ne şekilde aktarmak istediğimize dair bir fikir edinmişsinizdir. Biz bir Titanic yapmıyoruz, bu bir yarış oyunu."

"Ben, bu oyundan neden yarıştığımı ve yaptıklarımın sonuçlarını bana gösteren bir hikâye isterim. Dünya barışı ya da Orta Doğu krizi hakkında bir hikâye olamaz."

"Hikâye temelinde polisin kafasında ne olduğuyla ve yarışçılara nasıl bir reaksiyon gösterdiğini konu alıyor. Oyun boyunca birbiriyle mücadele eden iki tarafın arasındaki rekabet hakkında. Oyundaki anlatım yalnızca ve tamamen oyunu desteklemek adına orada. Çok yoğun ve çok uzun değil. Yalnızca oyundaki belli yerlerdeki ara sahnelerde anlatılıyor."

Craig Sullivan'ın sözünü ettiği E3 videosu şu şekildeydi:






0 yorum:

Yorum Gönder