23 Kasım 2013 Cumartesi

Ucuz Elektronik Alışverişi DİKKAT CİDDEN COK UCUZ !

Merhaba arkadaşlar bügünde uyumadım sizlere birşeyler sunabilmek için evet bügün sizlere ek olarak çok ucuz bir fiyatta çin'den ekonomik bi şekilde elektronik alışverişi hakkında bir kaç fikrimi sunacağım evet öncelikle elektronik diyin ev elektroniği felan gelmesin aklınıza aklınıza akıllı cep telefonları notebook çeşitleri bilgisayar çeşitleri vs sitemiz http://www.focalprice.com/ ben daha önce cep telefonu almıstım sitede çok uygun çin malı telefonlar var çin malı dediysek küçümsemeyin orjinal telefonlar ile aynı kaliteye sahip hatta üstünlükleri bile var çoğunun evet dediğim gibi ben cep telefonu almıştım smartphone 6 atom işlemcili 2.2 ghz 2 gb ramli dış teması biraz htc one ile glaxy 4 gibi ama çok sağlam bir telefon ve halen kullanıyorum 5 ay önce almıştım telefon bana 2 hafta gibi bi sürede geldi 46 dolar kargo parası ve 100 lira pasaporta işlettim telefonu bana yaklasık 850 lira gibi bi civara geldi ama aynı özellikteki telefonlar piyasada o zaman 1800-2500 lira arasındaydı evet karlı bi işti ve size siteye bakın derim 4 ayda ne değişti bilemem 2-3 tane şikayet var telefonun gelmediğine dair bilemiyorum o yüzden ginede temkinli davranmakta fayda var ama 800 lira ile 1800 lira arasında daglar kadar fark va helede turkiye gibi bi ülkede değilmi

0 yorum:

Yorum Gönder